Mocht je nog vragen hebben over deze administratieve aanpassing, neem dan contact met ons op.

Grootzakelijke klanten
Wijziging per 1 januari 2025:
Onderstaande tabel geeft een overzicht van de veranderingen ten opzichte van 2024 voor facturatie en betalingen.
Beide zusterbedrijven zijn voor 100% dochterondernemingen van Holding Hezelaer B.V.
Zoals je in de tabel kunt zien, verandert ons IBAN-nummer vanaf 2025. Check goed dat je het juiste rekeningnummer gebruikt voor een juiste verwerking van je betalingen.
Begin 2025 ontvang je nog wel de afrekeningen die betrekking hebben op 2024, zoals de jaarafrekening over 2024 of de maandafrekening over december 2024.
Binnen Grootzakelijk heb je een nieuwe zakelijke incassomachtiging nodig. De eerste termijnfactuur van januari 2025 betaal je om die reden via een handmatige overboeking. De e-mail bij deze eerste termijnfactuur bevat een koppeling waarmee je eenvoudig online een nieuwe incassomachtiging afgeeft. We werken hiervoor samen met Twikey. Je bank zal je verder begeleiden in dit proces.
Zodra de machtiging is afgegeven, gaat deze in vanaf de eerstvolgende factuur.
Bij het kiezen van de juiste bankoptie voor je betaling is het belangrijk om te weten hoe dit verwerkt wordt en welke keuzes er zijn. Hieronder leggen we de opties uit:
Klik op de link in de e-mail en vul je voor- en achternaam correct in. Mocht dit niet lukken, gebruik dan de optie “Informatie niet correct?” om je gegevens bij te werken.
Dan blijf je ook in de toekomst facturen ontvangen met het verzoek om handmatig te betalen binnen de afgesproken betaaltermijn.
Je ontvangt een bevestiging van je bank zodra je nieuwe zakelijke automatische incassomachtiging is verwerkt.
Twikey ondersteunt ons bij het vernieuwen van incassomachtigingen. Bekijk hun website voor meer informatie over het proces.
Stuur de e-mail eenvoudig door naar de juiste persoon binnen je organisatie.
Ja, bij Hezelaer Energy Grootzakelijk kun je rekenen op dezelfde transparante en vertrouwde dienstverlening. Je behoudt je huidige aanspreekpunt. Ook blijven de voorwaarden en tarieven die je bij de verlenging hebt afgesproken ongewijzigd.
Mocht je nog vragen hebben over deze administratieve aanpassing, neem dan contact met ons op.